Home » Știință » Ce a apărut pe site-ul NASA, la o zi după descoperirea sistemului solar cu şapte planete asemănătoare Pământului

Publicat: 24.02.2017
NASA a descoperit un nou sistem solar care ar putea permite existenţa vieţii extraterestre.

Cercetătorii care au lucrat cu agenţia au afirmat că descoperirea reprezintă ,,Sfântul Graal”. Un sistem solar cu şapte planete asemănătoare Pământului, multe dintre ele putând susţine viaţa, notează Independent.

Pentru a sărbători descoperirea, agenţia a realizat un afiş impresionant prin care este prezentată viaţa de pe alte planete. Aflându-se la 40 de ani lumină de Pământ, oamenii nu vor ajunge acolo curând, dar afişul oferă o privire asupra vieţii de pe planetele din TRAPPIST-1

Agenţia a furnizat şi o descriere care ar putea oferi informaţii astronauţilor despre ,,o vacanţă pe una dintre noile planete”.

,,La 40 de ani lumină de Pământ, o planetă numită TRAPPIST-1e oferă o privelişte uimitoare: obiecte incredibile pe un cer roşu şi un orizont cu versiuni mai mici şi mai mari ale Lunii noastre. Însă aici nu există nicio Lună. Sunt doar alte planete de mărimea Pământului aflate într-un  sistem planetar diferite de sistemul solar. Oricare dintre cele şapte planete ar putea deţine apă lichidă, dar planeta din afiş, a patra de la steaua TRAPPIST-1, se află în zona locuibilă.”