Home » Știință » Trei asteroizi uriaşi vor trece pe lângă Pământ în acest weekend

Trei asteroizi uriaşi vor trece pe lângă Pământ în acest weekend

Publicat: 10.11.2018
Trei asteroizi uriaşi vor trece pe lângă Pământ în acest sfârşit de săptămână, informează NASA. Cel mai mare dintre asteroizi, 2018 VR1 are o lăţime de aproximativ 30 de metri.

NASA susţine că asteroizii se vor afla la o distanţă „apropiată”  de planeta noastră sâmbătă. Conform Mail Online, roca spaţială 2018 VS1 va fi prima ce va trece pe lângă Pământ.

Asteroidul se va afla la o distanţă de 1.386.771 de kilometri de planetă, sâmbătă în jurul orei 2:03 GMT (4:03, ora României). Asteroidul măsoară între 13 şi 28 de metri, dar specialiştii spun că nu există şanse ca acesta să lovească planeta.

Sursa-NASA

Următorul şi cel mai mare dintre asteroizi se va apropia de Pământ 16 minute mai târziu. Traiectoria rocii spaţiale se va afla la 5 milioane de kilometri de planetă. Ultima apropierea va fi realizată de asteroidul VX1 ce va trece pe lângă Pământ la 18:12 GMT (20:12, ora României). VX1 va trece pe lângă Pământ la o distanţă de 381.474 kilometri, mult mai aproape decât distanţa dintre Pământ şi Lună.

O nouă teorie privind originile lui Oumuamua: ”O navă trimisă către Pământ de o civilizaţie extraterestră”