criza climatica

Fără cale de întoarcere. Omenirea va pierde Antarctica pentru totdeauna din cauza crizei climatice

Scăderea record a speciilor de fluturi din Marea Britanie îi nedumerește pe oamenii de știință

Cercetătorii au creat o super-enzimă care descompune sticlele de plastic de șase ori mai repede

ONU se așteaptă la „ce este mai rău”. Planeta nu trebuie să gestioneze criza climatică precum COVID-19

Gheața care se topește în Arctica nu va crește nivelul mărilor și oceanelor. Iată totuși cum ne va afecta

Criza climatică din urmă cu 233 de milioane de ani a transformat total viața pe Pământ

Criza climatică doboară încă un record. A fost cea mai caldă vară din istorie pentru emisfera nordică

Omenirea a convenit asupra 20 de obiective pentru salvarea planetei în urmă cu un deceniu, dar le-am ratat pe toate

Cea mai mare calotă glaciară rămasă în Arctica tocmai a pierdut o bucată uriașă

Aproape 3 miliarde de animale au fost ucise sau și-au pierdut habitatul în urma incendiilor de vegetație din Australia

Gest radical pentru Pământ. O ecologistă spune că nu va face niciodată copii pentru a ajuta planeta

Svalbard, locul în care se află „Seiful Apocalipsei”, tocmai a stabilit un nou record de temperatură

Prima scurgere activă de metan a fost descoperită în Antarctica. Oamenii de știință sunt „incredibil de îngrijorați”

Valul de căldură record din Siberia nu ar fi fost posibil fără încălzirea globală cauzată de omenire

Recordul de temperatură din Arctica a fost confirmat. Un studiu arată că Pământul nu a fost niciodată atât de cald în ultimii 12.000 de ani

ONU recunoaște pentru prima oară că schimbările climatice reprezintă un factor major în criza refugiaților

Recuperarea Marii Bariere de Corali ar putea deveni imposibilă. Ecosistemul se va schimba semnificativ

Ne pierdem pădurile bătrâne. Cercetătorii au analizat ultimii 100 de ani de intervenție umană asupra copacilor lumii

De ce fenomenele meteo extreme de pe Terra devin tot mai puternice și mai distrugătoare