soareci

Ultima ispravă a cercetătorilor chinezi: şoareci născuţi din părinţi de acelaşi sex cu ajutorul editării genetice şi a celulelor stem

Descoperă Acum: Bacteriile scapă de antibiotice prin hibernare. Apendicita poate fi tratată cu antibiotice. Oamenii nu au ajutat la deşertificarea Saharei

O singură mutaţie genetică ne-a permis să putem alerga pe distanţe mari

Implanturile de ţesut hepatic 3D realizat din celule stem pot revoluţiona modurile în care se poate studia şi vindeca ficatul

Un nou studiu, cel mai amplu de acest fel, a arătat că grăsimile reprezintă singura cauză a creşterii în greutate

Ridurile şi pierdera părului din cauza vârstei au fost inversate în cadrul experimentelor pe şoareci. ”Este fără precedent” – FOTO

Pastila cu insulină ar putea ajuta milioane de persoane ce sunt nevoite să se injecteze zilnic

A fost nevoie de 200 de ani şi câini antrenaţi special pentru a eradica şoarecii de pe o insulă cunoscută

Un grup de cercetători au scos la iveală efectele devastatoare pe care izolarea socială le are asupra creierului

Veste bună pentru milioane de oameni: savanţii au identificat sursa fizică a anxietăţii din creier

Alcoolul nu este în totalitate dăunător. Un nou studiu scoate la iveală că, în cantităţi mici, acesta poate fi benefic pentru creier

Un pas mare în medicină: savanţii au reuşit să inverseze insuficienţa cardiacă avansată care provoacă multe decese

Un nou vaccin revoluţionar poate salva vieţile dependenţilor de droguri: face organismul imun la heroină şi la opioide

Un nou studiu demonstrează că celulele stem pot inversa procesul de îmbătrânire

Un experiment inedit aduce ERA SPAŢIALĂ mult mai aproape de realitate: spermatozoizii pot rezista în spaţiu şi din ei s-au născut pui sănătoşi

Doze mici de cannabis pot îmbunătăţi memoria. ”A întors ceasul biologic”

Cum arată de fapt ADN-ul? Un VIDEO publicat de savanţi de la Cambridge arată ADEVĂRATA înfăţişare a ADN-ului. Au folosit pentru el 100.000 de măsurători

Dezactivarea unui receptor neural duce la pierderea memoriei fricii la şoareci

O terapie genetică restabileşte complet auzul la şoareci şi poate fi folosită cu succes la oameni

Cum îşi folosesc şoarecii creierul pentru a vâna – cercetătorii au descoperit un lucru surprinzător

Şoarecii au fost transformaţi în ucigaşi prin intermediul luminii