Home » Istorie » Două schelete de dinozauri au fost vândute la mai mult de 1,4 milioane de euro fiecare, la Paris

04.17.2018
Două schelete de dinozauri din Jurasic au fost vândute miercuri pentru mai mult de 1,4 milioane de euro fiecare, cu mult peste estimări, la o licitaţie din Paris, a anunţat casa de licitaţii Druot.
„Alozaurul a ajuns la 1.407.700 de euro, iar diplodocul la 1.443.820 de euro”, a informat casa Drouot, adăugând că „cei doi dinozauri au avut acelaşi cumpărător, un particular străin”. „Pentru piaţa dinozaurilor, acestea sunt rezultate excepţionale”, chiar dacă nu este vorba de recorduri, a precizat casa de licitaţii.

Fosila de alozaur, un carnivor care a trăit acum 150 de milioane de ani, a fost estimată între 550.000 şi 650.000 de euro şi este completă în proporţie de 60%, potrivit casei de licitaţii. Tânărul animal are o lungime de aproape 3,8 metri şi această specie a trăit în ceea ce este acum America de Nord şi Europa, informează Rador.

Colegul său la această vânzare, un diplodoc „de 12 metri de la nas până la coadă”, a trăit aproximativ în aceaşi perioadă în partea vestică a Americii de Nord. El a fost estimat între 450.000 şi 500.000 de euro.