ARN

Acesta ar putea fi modul în care viaţa s-a dezvoltat pe Pământ prin intermediul ARN-ului

Un ”univers” microscopic a fost descoperit de cercetători: peste 200 de virusuri necunoscute stau ascunse în animale considerate nepurtătoare de infecţii virale

Un nou test simplu îţi poate arăta vârsta reală, susţin oamenii de ştiinţă

Primul vaccin împotriva cancerului a fost folosit pe un pacient

Compusul chimic care le ajută pe multe femei să-şi decoloreze părul a ajutat la formarea primelor forme de viaţă de pe Pământ

Geneticienii au reuşit să creeze un instrument pentru modificarea ARN-ului. Metoda este temporală şi mult mai sigură

Darwin a avut dreptate! Viaţa pe Pământ a început după ce meteoriţii au bombardat ”bălţile mici şi calde” de pe suprafaţa planetei

O descoperire revoluţionară poate duce la încetinirea procesului de îmbătrânire şi la tratarea demenţei

Fascinantul proces al dezvoltării embrionului. Poate avea implicaţii cruciale în medicină

Dovada că există viaţă după moarte! Un grup de cercetători a găsit gene ”moarte-vii” care persistă în organism chiar şi după deces

Cum se schimbă organismul uman în urma călătoriei în spaţiu? Noi descoperiri la 10 luni de la întoarcerea lui Scott Kelly din cea mai lungă călătorie în spaţiu

Oamenii de ştiinţă germani sunt cu un pas mai aproape de a afla modul în care a apărut viaţa pe Terra

Marele MISTER al ”limitei evolutive” a vieţii a fost rezolvat. De ce codul nostru genetic s-a oprit din evoluţie

Genele noastre conţin fragmente de ADN non-uman. ”Am putea fi mai puţin umani decât am crezut”

Descoperire fascinantă făcută de o echipă de cercetători în rocile din mantaua Pământului. Deocamdată, nu se cunoaşte originea acestora

Oamenii de ştiinţă susţin că au descoperit cum s-au format primele organisme complexe pe Pământ. Noua teorie contrazice ipotezele anterioare – VIDEO

Cum să creezi viaţă în laborator: secretul se găseşte în… lămâi?

„Sfântul Graal al ştiinţei”: teoria care răspunde tuturor întrebărilor noastre despre originea vieţii