CERN

S-a confirmat! Electronul este o sferă aproape perfectă şi este nevoie de un accelerator de particule mai mare

Pământul s-ar putea contracta la un diametru de doar 100 de metri dacă experimentele de la CERN vor eşua

Acceleratorul de particule LHC a împlinit recent vârsta de 10 ani. Care sunt contribuţiile acestuia de până acum

O nouă tehnologie a accelerării de particule poate duce la elaborarea unei noi fizici. ”Este un rezultat frumos şi un prim pas important”

O descoperire care completează încă un capitol al fizicii particulelor: a fost observată descompunerea bosonului Higgs

Un mister mai vechi de un secol al astrofizicii a fost descifrat. Savanţii au găsit sursa ”particulelor-fantomă”

Inovaţie istorică în medicină: savanţii au realizat prima radiografie 3D color la un om, cu ajutorul tehnologiei acceleratorului de particule de la CERN

Acceleratorul de particule de la CERN va fi îmbunătăţit. Noua tehnologie are mari şanse să aducă descoperiri remarcabile

Fizicienii au putut măsura pentru prima dată interacţiunea cu materia a uneia dintre cele mai enigmatice particule

Trei mari mistere ale Universului care încă fascinează omenirea

Bosonul Higgs are un nou ”prieten”. Descoperirea de la CERN poate rezolva unul dintre misterele particulelor fundamentale

Un nou instrument ar putea ajuta la descoperirea particulelor invizibile ce i-au scăpat acceleratorului de particule de la Geneva

România va avea şansa să găzduiască un proiect CERN privind iradierea tumorilor canceroase

Universul nu ar trebui să existe, conform celei mai precise măsurători a antimateriei efectuate recent

Savanţii vor realiza ceva ce pare desprins dintr-un scenariu SF: pentru prima dată, antimateria va fi transportată pentru a se efectua un experiment inedit

Acceleratorul de Particule de la Geneva, cea mai complicată maşinărie creată de om

Modelul standard al fizicii particulelor elementare ar putea fi modificat. Un nou tip de particule a fost descoperit de specialişti din cadrul CERN

Descoperă Acum: Oamenii conştientizează atunci când mor. Universul nostru nu ar trebui să existe. A fost descoperit un nou tip de diabet, mult mai frecvent decât cel de tip 1

CERN:  Universul nostru nu ar trebui să existe. Fenomenul bizar pe care specialiştii nu îl pot explica

CERN: Universul nostru nu ar trebui să existe. Fenomenul bizar pe care specialiştii nu îl pot explica

Se împlinesc 26 de ani de navigare pe Internet

După zeci de ani de cercetări, fizicienii au observat prima interacţiune a luminii cu ea însăşi