Chile

Astronomii au descoperit o stea care este atât de masivă încât a născut o altă stea

Ploaia recentă din deşertul Atacama, prima în 500 de ani, a dus la o extincţie în masă. Descoperirea are implicaţii cruciale şi în afara Terrei

Magellan: Telescopul care va da ocazia omenirii să „privească” direct cum s-au format stelele după Big Bang

Elucidarea misterului celebrei mumii Ata a generat controverse. Autorităţile şi comunitatea ştiinţifică din Chile protestează: ”Nu este etic”

Misterul micului ”extraterestru” din Atacama a fost în sfârşit elucidat şi era mai puţin bizar dacă într-adevăr provenea de pe altă planetă

FOTO. Există un loc care este straniu de similar cu Marte, iar savanţii au confirmat că are viaţă

Un nou instrument construit în Chila va fi utilizat pentru căutarea planetelor înrudite cu Terra

S-a născut în 1896 şi încă trăieşte. Povestea celui mai bătrân om din lume, nerecunoscut de cei de la Guiness

GALERIE FOTO. Deşertul Atacama, cel mai arid loc de pe pământ, a înflorit

European Extremely Large Telescope, cel mai mare telescop din lume, este construit în Chile

Guvernul din Chile a desecretizat un videoclip  în care apare un OZN. Cercetătorii nu au reuşit să ofere nicio explicaţie

Guvernul din Chile a desecretizat un videoclip în care apare un OZN. Cercetătorii nu au reuşit să ofere nicio explicaţie

Trei firme de inginerie din Italia urmează să construiască cel mai mare telescop optic la sol. Unde va fi amplasat acesta – VIDEO

Doi lei au fost împuşcaţi mortal după ce un bărbat dezbrăcat a încercat să îi hrănască cu propriul corp

Oamenii de ştiinţă au crescut un picior de dinozaur la o GĂINĂ, într-un experiment BIZAR de ”evoluţie inversă”.FOTO+VIDEO

NASA testeaza noul său mecanism de foraj pentru „detectarea vieţii” în deşertul Atacama

Cea mai detaliată fotografie a Căii Lactee – FOTO

Românul care a străbătut 230.000 de kilometri, pe patru continente, făcând autostopul. A fost luat la ocazie inclusiv de poliţie – FOTO + VIDEO

Românul care a văzut lumea făcând autostopul

A fost inaugurată cea mai mare plantaţie de canabis din America Latină. Se vor cultiva 1,5 milioane de tone de MARIJUANA în trei luni – FOTO

Cel mai preţios metal al secolului, găsit pe un câmp imens din Deşertul Atacama – VIDEO

Cercetătorii au descoperit un T-Rex erbivor