descoperire

Descoperirea care poate preveni îmbătrânirea: cercetătorii au identificat ceasul biologic care indică vârsta fiecărui organ

Cum se schimbă copiii pălmuiţi de părinţi? Iată cele mai noi descoperiri ale cercetătorilor

Cercetătorii au descoperit „legea universală a urinării”, valabilă la toate mamiferele, inclusiv la oameni (VIDEO)

Ruşii au descoperit o nouă tulpină HIV „mult mai virulentă” şi responsabilă pentru 50% din cazurile recente de infectare

Astronomii au descoperit cea mai mare stea observată vreodată în Univers, ce se pregăteşte să „moară”

Descoperire inedită: femeile preferă bărbaţii cu o trăsătură asociată unui risc mai mare de infidelitate. Cercetătorii au aflat de ce

Omenirea mai are doar 19 ani de trăit? Un asteroid uriaş ce poate lovi Terra în 2032 a fost descoperit de astronomii ucraineni

Cercetătorii au descoperit unul dintre motivele fundamentale care justifică existenţa somnului

Moment istoric: teoriile acceptate despre evoluţia umană au fost „aruncate în aer” de o nouă descoperire! (VIDEO)

O locuinţă ce datează de acum 7.000 de ani, descoperită în România. Iată ce au găsit specialiştii

Spectaculos: au fost descoperite 85 de specii noi de „insecte-giuvaere” foarte rare

Dacă ai „burtică”, ficatul îţi poate „mânca” creierul! Cercetătorii au descoperit în ce situaţie poate avea loc acest fenomen

„O descoperire unică în viaţă”: monstrul marin lung de 5,5 metri (GALERIE FOTO)

O specie de peştişor auriu a fost descoperită în Dunăre

A fost descoperit fructul care protejează organismul de daunele provocate de produsele de tip fast-food