fizica cuantica

Un experiment inedit arată că realitatea nu este obiectivă

Călătoria în timp, posibilă? Savanţii ruşi au folosit un computer cuantic pentru a se întoarce în timp

Caracatiţe pe Ecstasy, experimentul Milgram sau realitatea există doar dacă o măsori. Zece experimente mari cu rezultate bizare

”Lumea cuantică” nu este ceva atât de inabordabil, ba dimpotrivă. O experimentezi în fiecare moment când vezi, atingi sau miroşi

Pentru prima dată, condensatul Bose-Einstein a putut fi produs în spaţiu. Experimentele pot duce la descoperiri uimitoare în fizică

Cu sinuciderea cuantică, poţi trăi pe vecie. Una dintre bizareriile lumii este scoasă la iveală într-un experiment

Teoria FINALĂ a lui Stephen Hawking privind Big Bang-ul a fost publicată acum. Cum a fost creat de fapt universul

Fizicienii au găsit ”ordine în dezordine” şi o nouă stare a materiei

Tehnicile de inteligenţă artificială au reconstruit misterele sistemelor cuantice

Descoperire demnă de Premiul Nobel: fizicienii au găsit o nouă formă a materiei care este pe cât de bizară, pe atât de fascinantă

Un proces cuantic observat în apă poate schimba (cel puţin) două domenii importante ale cercetării ştiinţifice

De ce Universul are doar trei dimensiuni?

Premieră absolută în ştiinţă: cercetătorii au reuşit teleportarea cuantică sub apă