Home » Natură » Top 3 zone de pe Pământ în care pot fi descoperite vietăţi extraterestre

Top 3 zone de pe Pământ în care pot fi descoperite vietăţi extraterestre

Publicat: 25.06.2017
Experţii britanici au prezentat o listă a zonelor în care se află plante şi animale extraterestre, fapt ce ar putea reprezenta un ,,punct de acces'' pentru alte civilizaţii.

Insulele şi regiunile care ar putea fi colonizate de către specii extraterestre au fost prezentate de către cercetătorii britanici, informează Mirror

Un top trei al zonelor unde s-ar putea dezvolta specii extraterestre include insulele din Hawaii, insula nordică din Noua Zeelandă şi insulele Lesser Sunda din Indonezia.

Principalul autor al studiului, dr. Wayne Dawson din cadrul Universităţii din Durham, a declarat: ,,Cercetările noastre dovedesc că insulele şi zonele de pe coastă conţin cele mai multe animale şi plante extraterestre, acest fapt ar putea fi un punct de primire şi pentru civilizaţii din afara Terrei”.

Insulele din Hawaii conţin un număr ridicat de specii extraterestre în fiecare dintre cele opt grupuri studiate, afirmă cercetătorii. De asemenea, Noua Zeelandă şi jumătate din Insulele Nordice deţin plante care au origini în alte zone.

,,Deşi speciile au migrat de-a lungul globului pe parcursul istoriei, nenumărate specii îşi vor face apariţia datorită creşterii populaţiei globale,” a adăugat Dawson.