cambridge

Un joc în care trebuie să răspândeşti fake news se dovedeşte a fi cel mai bun antidot împotriva fenomenului

Oamenii de ştiinţă au descoperit o serie de mutaţii genetice care pot preveni apariţia diabetului şi a obezităţii

Facebook primeşte o nouă lovitură: Fondatorii Instagram părăsesc compania

Compania Facebook a fost amendată cu 500.000 de lire sterline pentru încălcarea securităţii datelor personale

Un francez din patru intenţionează să-şi închidă contul de Facebook

Mark Zuckerberg îşi cere scuze în ziarele britanice şi americane după scandalul Cambridge Analytica

Elon Musk a şters paginile SpaceX şi Tesla de pe Facebook în urma scandalului Cambridge Analytica

Mark Zuckerberg recunoaşte că au fost făcute „erori” în colaborarea cu firma Cambridge Analytica

Cum eviţi ca informaţiile tale de pe Facebook să fie folosite fără acordul tău de companii precum Cambridge Analytics

De ce bărbaţii nu le înţeleg pe femei? Concluziile unui studiu în care au fost analizate aproape 50.000 de persoane

Stephen Hawking, o scurtă istorie a unui geniu: ”Să fiu al naibii dacă voi muri înainte să descopăr mai multe din tainele Universului”

Cercetătorii de la Universitatea Cambridge au aflat data celei mai vechi eclipse de soare. Ajută la rescrierea istoriei faraonilor

Teza de doctorat a lui Stephen Hawking a fost recent publicată online, iar oricine poate citi gratuit lucrarea de început a uneia dintre cele mai proeminente minţi în fizică din istorie

Universitatea Cambridge a refuzat să returneze Australiei mai multe artefacte aborigene

Cum arată de fapt ADN-ul? Un VIDEO publicat de savanţi de la Cambridge arată ADEVĂRATA înfăţişare a ADN-ului. Au folosit pentru el 100.000 de măsurători

Stephen Hawking avertizează că rasa umană este în pericol de dispariţie. ”Istoria noastră este o istorie a stupidităţii!”

Smartphone-ul, transformat în scanner pentru diagnosticarea glaucomului