leucemie

După un secol de cercetări, un studiu marchează o nouă eră în diagnosticarea şi tratarea leucemiei la copii. Cauza apariţiei maladiei este pentru unii surprinzătoare

O genă recent descoperită, specifică bărbaţilor, poate fi cheia pentru remediul împotriva leucemiei

Lucruri esenţiale despre sistemul osos: funcţiile şi bolile acestuia

La peste 80 de ani de la moartea sa, rămăşiţele şi obiectele Mariei Curie sunt încă extrem de radioactive

A fost aprobat primul ”medicament viu” care va lupta împotriva unei forme grave de leucemie

Vitamina C ar putea fi mai importantă decât s-a crezut anterior, putând trata leucemia

Cum reuşeşte o proteină regăsită într-o ciupercă comestibilă să distrugă celulele care provoacă o boală gravă

Noua tehnică ce ar putea salva bolnavii de LEUCEMIE. Transformarea celulelor stem în celule sanguine

O mamă i-a dat fiului ei, aflat în faza terminală de leucemie, marijuana. Urmarea a fost total neaşteptată. ”Este o veste bună”

Riscurile de sănătate ale călătoriei pe Marte, descoperite de savanţi. ”Rezultatele noastre sunt îngrijorătoare”

Premieră medicală: doi bebeluşi au fost trataţi de cancer cu ajutorul unor celule modificate genetic

Medicamentul revoluţionar care accelerează remisia leucemiei

PREMIERĂ! Inteligenţa artificială a reuşit să detecteze o boală gravă. Lui Watson i-au trebuit doar 10 minute să îşi dea seama ce are femeia

93 la sută dintre pacienţii cu leucemie au intrat în remisie după imunoterapie. ”Acesta este doar începutul. Pare fantastic”

Oamenii de ştiinţă au făcut o nouă descoperire crucială: CANCERUL pancreatic este, de fapt, un conglomerat din patru boli distincte. FOTO+VIDEO

Anunţ umanitar: Ajutor pentru viaţa unui băieţel cu leucemie acută limfoblastica cu celule B mature

Cercetării au descoperit accidental cum poate fi vindecată leucemia

Adevărul despre narghilea: ce ştiu şi ce nu ştiu fumătorii

Ce riscă copiii născuţi de mame care au consumat cafea în timpul sarcinii? Descoperire ce îngrijorează specialiştii

Medicamentul care vindecă în mod miraculos leucemia va fi lansat mai repede pe piaţă în urma rezultatelor excepţionale

Cât de sigure sunt vaccinurile administrate în mod curent copiilor? O analiză a 166 de studii oferă un răspuns ferm