Venin

Un om a fost muşcat de o văduvă neagră, iar apoi nu a putut să mai urineze

Savanţii sunt aproape de o invenţie revoluţionară care poate salva nenumărate vieţi: ar putea crea venin de şarpe în laborator

Centipedele şi milipedele: multe picioare, dar care sunt diferenţele dintre ele? – FOTO

Un bărbat a fost la un pas de moarte după ce a fost muşcat de un şarpe decapitat. ”Este una dintre greşelile clasice”

”Ori sunt foarte norocos, ori foarte ghinionist”. Un om ”greu de ucis” a fost muşcat de rechin, urs şi şarpe

VIDEO. Din seria lucrurilor pe care nu vrei să le găseşti în pantof: cercetătorii au descoperit un individ gigantic din specia celor mai veninoşi păianjeni din lume

O toxină extrem de periculoasă a fost identificată într-un miriapod. Natura letală a substanţei este pe măsura aspectului înfiorător al prădătorului

Un peşte veninos îşi droghează prădătorii cu ”heroină” pentru a scăpa

Primul arbore evolutiv complet al unei familii de păianjeni răspândite în toată lumea. Va putea rezolva multe probleme din MEDICINĂ

Un grup de cercetători a aflat de ce cobrele au dezvoltat veninul letal

Nu şerpii au fost prima specie veninoasă. O descoperire recentă a elucidat un mister vechi

Un şarpe veninos înghite un întreg piton de aceeaşi dimensiune – VIDEO

Viespea care transformă alte insecte în „zombi”. Cercetătorii au filmat o specie de viespe cu un comportament bizar – VIDEO

Albinele şi viespile omoară mai mulţi oameni în Australia decât şerpii

Un antivenin realizat din nanoparticule poate trata orice muşcătură de şarpe

Deşi este extrem de frumos, acest şarpe este unul dintre cei mai perculoşi din întreaga lume. Se hrăneşte cu cobre

Cum putea fi evitată moartea fiului lui Răzvan Theodorescu? Iată cum afectează veninul organismul uman şi cum poate fi acordat primul ajutor

STUDIU: Veninul unor viespi din Brazilia, o posibilă armă eficientă în lupta împotriva cancerului

Veninul de păianjen ar putea deţine secretul pentru fabricarea unei noi clase de medicamente împotriva durerii

Remediu inedit pentru una din bolile de care bărbaţii se tem cel mai tare. Chinezii foloseau tratamentul de mii de ani

Care este cea mai puternică otravă?