Prima pagină D:News

Adaposturi anti-Apocalipsa

04.14.2010 | ● Vizualizări: 319
Adaposturi anti-Apocalipsa     Apocalipsa, Soare, 2012, Nibiru, razboi, nuclear, pol, catastrofa, dezastru, vulcan, eruptie + zoom

Un intreprinzator din California, SUA, construieste buncare in care cei speriati de catastrofa globala din anul 2012 sau de orice alt eveniment apocaliptic ar putea gasi adapost – pentru “modica” suma de 50.000 USD!

Speculand spaimele unor "speriati de bombe", care se asteapta latot ce poate fi mai rau, fie in 2012, fie mai tarziu, Robert Vicino, un om de afaceri american,propune o solutie: retragerea intr-un adapost blindat, cu conditiide hotel elegant (chiar daca un pic cam inghesuit), dotat cuprovizii de hrana si apa, spital, spatii de socializare si tot cemai trebuie pentru a supravietui confortabil pana cand pericolul vafi trecut.

In cazul in care nu credeti ca lumea se va sfarsi in 2012 si altceva de care sa va temeti nu va vine in minte pemoment, site-ul Vivos al intreprinzatoruluicalifornian ofera o lunga lista de evenimente catastrofale cares-ar putea intampla si de care e cazul sa va speriati (si, odatasperiati, sa va inscrieti pe lista de asteptare, pentru cele 4000de locuri disponibile in reteaua de adaposturi): razboi nuclear,chimic sau biologic; intoarcerea planetei X (Nibiru); operioada de furtuni solare; inversarea polilor magnetici ai Pamantului; ciocnirea Terrei cuo cometa ori un asteroid sau o super-eruptie vulcanica.

Omul de afaceri afirma ca pe lista s-ar fi inscris deja cca.1000 de persoane prudente, dornice sa-si puna viata la adapost incaz de catastrofa globala si, evident, capabile sa plateasca sipretul corespunzator: 50.000 USD.

Pentru cei care nu sunt convinsi inca, Vivos a pus la dispozitieun videclip ce prezinta, in mod imbietor, atractiile buncaruluidestinat sa ne apere de ororile dezastrului mondial.

Sursa: The Register