cognitie

Aveți vise ciudate? S-ar putea ca acestea să vă ajute creierul să învețe mai bine

Cum ne face creierul mai inteligenți decât alte animale? O nouă cercetare oferă un răspuns neașteptat

Persoanele care au trecut prin COVID pot suferi o reducere semnificativă a inteligenței – studiu

Televizorul poate provoca un declin cognitiv. Sfatul specialiștilor

Un studiu răstoarnă ce se știa despre cofeină. Te trezește, dar nu îmbunătățește funcția cognitivă

Un studiu de amploare a arătat că exerciţiile fizice ajută la dezvoltarea capacităţilor cognitive ale creierului

Suntem fiinţe raţionale cu minţi dezgheţate?! Convingerile ţi se pot schimba fără ca tu să realizezi. Ce stă la baza acestei bizarerii

Nutrienţii esenţiali care îmbunătăţesc capacitatea cognitivă. Ce trebuie să consumi pentru a-ţi proteja creierul

Gorilele trişează la fel ca oamenii. Cercetătorii au descoperit că animalele apelează la diferite tactici pentru a obţine recompensa

Un ”aditiv legal” al cocainei poate provoca efecte adverse serioase

Un nou studiu te va stresa şi mai mult după ce vei afla ce face stresul creierului tău

Inteligenţa ciorilor nu încetează să uimească: păsările pot crea unelte compuse din mai multe părţi diferite

Inteligenţa câinilor nu este atât de excepţională pe cât se crede

Efectele catastrofale ale poluării aerului au fost scoase la iveală: nu afectează numai sănătatea fizică

Motivul pentru care aerul condiţionat este extrem de benefic: căldura extremă poate duce la scăderea performanţelor cognitive la adulţi

O nouă descoperire despre autism scoate la iveală un aspect crucial cu privire la structura creierului copiilor care au această condiţie

Descoperire esenţială despre creierul nostru: o categorie de neuroni care se credea dispărută reapare sub o altă formă

Obezitatea din copilărie poate duce la probleme de cogniţie în timpul şcolii

Cum anestezia poate afecta funcţiile cognitive: un studiu recent ajunge la unele concluzii surprinzătoare

Premieră în neuroştiinţe: cercetătorii au putut urmări un gând care se ”mişca” prin creier