metal

Ce trebuie ştiut despre hafniu, elementul care a fost timp de decenii un mister pentru oamenii de ştiinţă

A fost confirmată existenţa a 15 noi exoplanete ce orbitează în jurul stelelor pitice

Metalul din interiorul asteroidului care a provocat dispariţia dinozaurilor ar putea fi folosit pentru tratarea cancerului

”O reuşită care are loc doar o dată într-un deceniu”. Savanţii au creat un material bidimensional care nu există în natură

VIDEO. O invenţie recentă poate revoluţiona industria energetică: centralele solare termice vor fi mai eficiente şi pot exploata  hidrogenul, resursa ecologică a viitorului

VIDEO. O invenţie recentă poate revoluţiona industria energetică: centralele solare termice vor fi mai eficiente şi pot exploata hidrogenul, resursa ecologică a viitorului

Pânza de păianjen şi grafenul pot crea un material revoluţionar care poate deveni materialul viitorului. Experiment inedit

Cercetătorii au găsit o asemănare uimitoare între atmosfera Terrei şi atmosfera lui Marte

Savanţii au găsit o proprietate neaşteptată într-un metal lichid. Poate REVOLUŢIONA ingineria materialelor

Eşec URIAŞ în lumea ştiinţifică! Singura bucată de hidrogen metalic din lume care ar fi putut revoluţiona tehnologia a dispărut

”Sfântul Graal” al alchimiei moderne a devenit realitate după 82 de ani! Hidrogenul a fost transformat în metal: acest lucru poate revoluţiona tehnologia şi zborul spaţial – VIDEO

Oamenii de ştiinţă americani au demonstrat, ÎN PREMIERĂ, motivul pentru care plutoniul nu poate avea proprietăţi magnetice

Această nouă spumă metalică este ATÂT de puternică, încât transformă gloanţele în praf – FOTO+VIDEO

Materialul care se comportă asemenea apei. Se speră că va revoluţiona industria producătoare de componente electronice

Inspirat de natură: Opere de artă uimitoare create din resturi de metal – GALERIE FOTO

Un nou METAL creat va putea reduce consumul de carburant şi va revoluţiona industria constructoare de maşini

Ce s-ar întâmpla dacă oxigenul ar lipsi timp de 5 secunde de pe Pământ?

Despre ce boală vorbim? Un grup de cercetători a făcut o descoperire majoră privind depresia