metal

Un monolit misterios din metal, similar cu cel apărut în SUA, a fost descoperit lângă o cetate dacică din România

Noi detalii despre 16 Psyche, asteroidul care valorează mai mult decât întreaga economie a Pământului

O bacterie recent descoperită se hrănește cu metal. Un cercetător a găsit-o din greșeală

Depozitele mari de metal din craterele Lunii oferă indicii asupra locului de origine a satelitului nostru natural

Coronavirusul poate trăi în corpul uman 37 de zile. Cât timp rezistă COVID-19 în aer şi pe suprafeţe – studiu

Un ”metal ciudat” ar putea să fie cheia unor noi tehnologii cuantice

Descoperire surprinzătoare cu privire la asteroizii din metal

Noul material care ”se vindecă” singur înaintea ochilor poate duce la evitarea multor catastrofe – VIDEO

Materialul viitorului?! Inginerii au creat ”lemnul metalic”. Are duritatea titanului şi densitatea lemnului

De la embrioni sintetici la ferme autonome. Lucruri uimitoare ale tehnologiei moderne

Ce trebuie ştiut despre litiu, elementul chimic bun la toate: îţi luminează atât lanterna, cât şi starea de spirit

O nouă metodă facilitează printarea 3D cu metal

Acesta este arborele din care curge metal

Ce trebuie ştiut despre hafniu, elementul care a fost timp de decenii un mister pentru oamenii de ştiinţă

A fost confirmată existenţa a 15 noi exoplanete ce orbitează în jurul stelelor pitice

Metalul din interiorul asteroidului care a provocat dispariţia dinozaurilor ar putea fi folosit pentru tratarea cancerului

”O reuşită care are loc doar o dată într-un deceniu”. Savanţii au creat un material bidimensional care nu există în natură

VIDEO. O invenţie recentă poate revoluţiona industria energetică: centralele solare termice vor fi mai eficiente şi pot exploata  hidrogenul, resursa ecologică a viitorului

VIDEO. O invenţie recentă poate revoluţiona industria energetică: centralele solare termice vor fi mai eficiente şi pot exploata hidrogenul, resursa ecologică a viitorului

Pânza de păianjen şi grafenul pot crea un material revoluţionar care poate deveni materialul viitorului. Experiment inedit