origine

De unde provin, de fapt, moluştele uriaşe descoperite în ultimii ani în Volga

Misterul megaliţilor de la Stonehenge a fost rezolvat. Oamenii de știință au aflat locul de origine al pietrelor

Depozitele mari de metal din craterele Lunii oferă indicii asupra locului de origine a satelitului nostru natural

Un plămân infectat cu rujeolă în urmă cu peste 100 de ani a ajutat oamenii de știință să afle originea virusului

Astronomii au aflat originea bulelor imense de gaz care se scurg din Calea Lactee

Toate lucrările ştiinţifice despre originile coronavirusului, controlate de reprezentanţii Guvernului chinez înainte de publicare – CNN

Cercetătorii cred că au identificat locul de origine al canabisului

Tu ştii de la ce provine numele lunii în care te-ai născut? Originile denumirilor sunt vechi de mii de ani

DESCOPERĂ ACUM: Pizza perfectă, creată de fizicienii italieni. Misterul apariţiei apei pe Pământ, elucidat.

Care sunt originile câinilor?

Explozii stranii ale undelor radio îi bulversează pe astronomi

Arborele genealogic al lui George Washington conţine un detaliu care nu ar fi trebuit să iasă la suprafaţă. Ce gest imposibil de acceptat la acea vreme a făcut fiul său – FOTO

Misterul zonei în formă de inimă de pe suprafaţa planetei Pluto a fost elucidat

Originea numelor legiunilor romane. Trei dintre ele au făcut istorie pe teritoriul Daciei

Care este originea gestului strângerii mâinilor?

Descoperire impresionantă făcută în zona centrală a Căii Lactee

După zeci de ani de căutări a fost identificată originea virusului HIV

Oamenii de ştiinţă italieni au confirmat că pumnalul descoperit printre bandajele cu care a fost înfăşurat trupul lui Tutankhamon a fost confecţionat dintr-un material ,,provenit din cer” – FOTO

Oamenii de ştiinţă germani sunt cu un pas mai aproape de a afla modul în care a apărut viaţa pe Terra

O echipă de cercetători americani a AFLAT originea metalelor preţioase. De unde ar putea proveni acestea

De unde au provenit cei mai mulţi sclavi trimişi în SUA, Brazilia şi Caraibe?