Home » Natura » Ce se întâmplă cu un arbore atunci când mii de omizi îşi fac cuib în el. Un poliţist britanic a realizat o imagine incredibilă cu fenomenul – FOTO

Oana Bujor 06.16.2018
Un arbore din Yorkshire a căpătat o înfăţişare stranie după ce a fost acoperit de o pânză uriaşă creată de mii de omizi. Imaginea cu arborele a fost realizată într-un sat de către un ofiţer de poliţie, care a declarat că arborele era atât de infestat cu omizi încât părea că se mişcă.

Larvele de molie îşi creează coconul în câteva zile, iar principalul scop al acestuia este de a-l proteja de prădători. Conform Mail Online, imaginea a fost făcută publică pe contul de Twitter al poliţistului care a a declarat: „Am avut o privelişte stranie astăzi în timpul muncii”.

„În întregul arbore se mişcau larvele”, a adăugat el. Deşi par a fi pânze de păianjen, acestea erau de fapt cuiburi pentru moliile cireşelor sau moliile din specia Deilephila elpenor. Larvele moliilor sau omizile produc mătase, iar unele specii, precum molia cireşilor, produc cantităţi uriaşe de pânză.

Sursa: Twitter/PC Rich Sutcliffe

La început, pânzele sunt relativ mici şi sunt rareori observasbile, dar în timp ce larva se dezvoltă, pânza creşte uneori acoperind zone de câţiva metri. „Pătura” de mătase protejează omizile, în timp ce insectele se transformă în crisalide şi apoi în molii.