Home » Știință » Această hartă INCREDIBILĂ explică modul în care toate teoriile din fizică sunt conectate – FOTO&VIDEO

Publicat: 27.12.2016
Fizica este un demoniu amplu şi complex. Însă este şi domeniu ce se ocupă de cele mai fascinante fenomene, de la găurile negre şi găurile de vierme, la teleportarea cuantică şi undele gravitaţionale.

Însă, dacă nu este aprofundată, fizica poate fi foarte greu de înţeles. Toţi cercetătorii au încercat să dovedească faptul că Einstein s-a înşelat, iar Stephen Hawking încearcă să propună o teorie pentru ,,orice,” aşadar este foarte uşor ca oamenii să fie confuzi atunci când vine vorba de lucrurile din jur şi modul în care fizica încearcă să le explice.

Youtuber-ul Dominic Walliman a creat o hartă care prezintă conexiunea dintre ramurile fizicii, de la începuturile fizicii clasice ale lui Isaac Newton, până la teoria relativităţii a lui Einstein şi fizica cuantică.  De asemenea, Walliman a creat şi o animaţie uimitoare în care prezintă harta pas cu pas, rezumând istoria fizicii în doar opt minute.

Acesta prezintă evenimente precum căderea mărului lui Newton, dar şi pe cercetătorii din zilele noastre care încearcă să descopere ce se află în interiorul găurilor negre. În videoclip este prezentat faptul că există o ,,ruptură”  pe care fizicienii trebuie să o umple înainde de a înţelege cu adevărat cum funcţionează Universul. Printre acestea se numără materia neagră, care în teorie funcţionează, dar care nu a fost niciodată observată direct sau explicată.

În videoclipul de mai jos Walliman explică harta pas cu pas.

Sursa: Science Alert