Paianjen

”Petrecerea” păianjenilor: în Grecia există o pânză de păianjen care se întinde peste mai mult de 300 de metri – GALERIE FOTO

Pânză de păianjen în Grecia

A fost descoperită o nouă specie de păianjen transparent

O scenă imortalizată în chihlimbar ilustrează cea mai proastă zi din viaţa unei căpuşe: prinsă şi în pânză de păianjen şi în răşină

Cercetătorii au dresat un păianjen să sară la comandă pentru a crea noi tipuri de roboţi

A murit cel mai bătrân păianjen din lume

VIDEO. Din seria lucrurilor pe care nu vrei să le găseşti în pantof: cercetătorii au descoperit un individ gigantic din specia celor mai veninoşi păianjeni din lume

FOTO. Descoperirea uimitoare dintr-o bucată de chihlimbar veche de 100 de milioane de ani scoate la iveală un capitol surprinzător din istoria păianjenilor

VIDEO. Este păianjen sau pelican? Descoperire surpinzătoare în natură

Experţii au descoperit 50 de specii noi de păianjeni în Australia

Natura poate fi bizară şi înfricoşătoare. Un păianjen omorât cu insecticid a scos la iveală un lucru TULBURĂTOR – VIDEO

Primul arbore evolutiv complet al unei familii de păianjeni răspândite în toată lumea. Va putea rezolva multe probleme din MEDICINĂ

Cu un corp foarte mic, păianjenii consumă o cantitate aproape dublă de hrană comparativ cu balenele

La prima vedere pare o frunză, dar este, de fapt, o nouă specie de păianjeni. Biologii sunt derutaţi

Oamenii de ştiinţă au descoperit şapte specii noi de creaturi ”drăguţe” – FOTO+VIDEO

Caz nemaiîntâlnit în natură – FOTO

Acest bărbat a băgat mâna într-o peşteră şi a scos afară cel mai înfiorător coşmar. VIDEO

Scene de filme horror. O pânză de paianjen de 800 m a apărut peste noapte în faţa caselor unor americani. VIDEO

Controversa creată după ce o nouă specie de păianjen a fost denumită ”Smeagol”: ”Credeam că voi sunteţi oamenii de ştiinţă. E trist” – VIDEO

O echipă de cercetători l-au descoperit în Brazilia pe Smeagol

Milioane de păianjeni au ”căzut” din cer într-o zonă rurală din Australia. Cum se explică fenomenul numit ”părul îngerilor”