reactor

Cercetătorii au depăşit o barieră cheie în domeniul fuziunii nucleare. ”Suntem aici să comercializăm energia nucleară”

Tot mai aproape de energia verde nelimitată. ”Soarele artificial” al Chinei este acum suficient de fierbinte pentru fuziunea nucleară

Încă o inovaţie a reactoarelor de fuziune nucleară: cercetătorii au elaborat o metodă prin care să elimine căldura în exces

Fuziunea nucleară va fi accesibilă în doar un deceniu

Un nou record pentru fuziunea nucleară a fost atins de steleratorul Wendelstein 7-X de la Max Planck

Kilopower, sistemul de energie nucleară ce ar putea alimenta racheta către Marte a trecut cu succes de toate testele de la sol

O nouă abordare în materie de fuziune nucleară poate revoluţiona industria energetică şi poate însemna sfârşitul erei combustibililor fosili

”Stelleratorul”, reactorul de fuziune care ar putea ajuta omenirea să producă energie nelimitată

CERNOBÎL – O echipă de fizicieni suedezi au descoperit un alt motiv care a dus la cel mai mare accident nuclear din istorie. VIDEO

Cercetătorii au făcut un pas important înainte către transformarea fuziunii nucleare în sursa energetică de viitor a omenirii

Un robot submersibil a realizat o descoperire URIAŞĂ sub fostul Reactor 3 de la Fukushima

China şi Statele Unite s-au asociat pentru a face un pas esenţial în crearea primului reactor cu fuziune nucleară funcţional

Descoperă Acum: Condimentul secret pe care Cleopatra îl folosea pentru a-şi atrage pretendenţii. Reactorul revoluţionar al americanilor are probleme. Sistemul de transport inovator al lui Henri Coandă, pe cale de a deveni realitate

Reactorul de fuziune nucleară al americanilor are probleme. S-a făcut o eroare imensă

Coşmarul companiilor de petrol va deveni realitate în câţiva ani. Primul reactor de fuziune nucleară care va oferi energie nelimitată este aproape gata- VIDEO + FOTO

Cât de mare este pericolul din zona Fukushima  după ce nivelul de radiaţii  a ajuns la un nivel alarmant

Cât de mare este pericolul din zona Fukushima după ce nivelul de radiaţii a ajuns la un nivel alarmant

Sud-coreenii au doborât un nou record de fuziune nucleară

Testele confirmă: Reactorul masiv de fuziune nucleară al Germaniei funcţionează

Un scut gigantic a început să fie plasat deasupra reactorului nuclear de la Cernobîl

Cel mai performant reactor de fuziune nucleară. Rezolvă marea problemă la care nici germanii şi nici chinezii nu au avut soluţie. ”Va depăşi frontierele fizicii”

Într-o regiune din Africa există un reactor nuclear vechi de peste 2 miliarde de ani