Roscosmos

ExoMars ”Rosalind Franklin”, primul  rover european care va ajunge pe Marte, a plecat din fabrică pentru a începe testele necesare înainte de lansare

ExoMars ”Rosalind Franklin”, primul rover european care va ajunge pe Marte, a plecat din fabrică pentru a începe testele necesare înainte de lansare

Eşecul rachetelor spaţiale a costat Rusia 542 milioane de dolari

Imagine uimitoare a unui ”păianjen albastru” pe suprafaţa lui Marte surprinsă de ESA şi Roscosmos – FOTO

Detalii despre Gateway, staţia spaţială a NASA care va orbita Luna şi care va reorienta întregul program al Agenţiei Spaţiale Americane

Vicepremierul rus a declarat că vizita sa în SUA a fost anulată din cauza „celui de-al doilea război civil american”

Reacţia Rusiei după ce NASA a amânat vizita lui Dmitri Rogozin în SUA

Marte, atracţia principală pentru pământeni. Urmează încă patru misiuni pe suprafaţa şi pe orbita Planetei Roşii

Au ajuns americanii pe Lună?! Directorul Roscosmos glumeşte pe seama acestei teorii a conspiraţiei

Două decenii de Staţia Spaţială Internaţională, istoria unui experiment reuşit al omenirii. Contribuţiile la explorarea spaţială, trecutul, prezentul şi viitorul acesteia

Staţia Spaţială Internaţională ar putea rămâne fără echipaj după misiunea eşuată de trimitere a doi astronauţi în spaţiu

Momentul în care propulsoarele rachetei ce transporta doi astronauţi către Staţia Spaţială Internaţională au cedat. Echipajul Soyuz a aterizat de urgenţă

Scandalul fisurii de pe Staţia Spaţială Internaţională creşte. Roscosmos infirmă posibilitatea unui defect de fabricaţie

Om de ştiinţă arestat în Rusia, suspectat de trădare în urma investigaţiilor la agenţia Roscosmos

O navă spaţială cargo a Rusiei a stabilit un nou record pentru cea mai rapidă călătorie la Staţia Spaţială Internaţională

Roscosmos este pregătită să schimbe generaţia de rachete spaţiale. Primele lansări cu noile nave-cargo Angara vor avea loc în 2019

FOTO. Primele imagini realizate de ExoMars pe orbita Planetei Roşii sunt mai spectaculoase decât aşteptările

Un echipaj format din doi americani şi un rus s-a întors în siguranţă de pe Staţia Spaţială Internaţională

Rusia a pierdut contactul cu un satelit lansat recent. Roscosmos a atribuit incidentul erorii umane

Proiect ambiţios al Rusiei: Roscosmos angajează cosmonauţi pentru a-i trimite pe Lună

Rusia are planuri grandioase pentru explorarea spaţială. Ce a anunţat Agenţia Roscosmos

Rusia intenţionează să ajungă din nou pe Lună după 39 de ani