cometa

”Răţuşca cea urâtă” se crapă de la stres. Astronomii au găsit fisuri adânci în zona mediană a Cometei 67P

Edmond Halley, savantul extraordinar, contemporan cu Newton, care a pus bazele astronomiei moderne. Cea mai importantă predicţie astronomică a avut loc chiar într-o seară de Crăciun

Când va fi vizibilă ”Cometa Crăciunului”? Este considerată cea mai luminoasă cometă din 2018

Astronomii au reuşit să observe un asteroid albastru, de aproape

Ploaia de meteori Orionide, unul dintre cele mai spectaculoase fenomene ale anului. Când are loc şi cum îl puteţi observa

Cum arată priveliştea de pe o cometă. La doi ani de la încheierea misiunii Rosetta a fost publicată o nouă imagine

PERSEIDE 2018. Cea mai spectaculoasă ploaie de meteori are loc astăzi. Cum le poţi urmări pe cerul României

Oumuamua, obiectul misterios ce traversează sistemul nostru solar, este altceva decât se credea anterior

Acestea sunt ultimele imagini realizate de sonda Rosetta

Acestea să fie originile legendelor despre Planeta 9?! Dovezi ale existenţei unei ”lumi rebele” în Sistemul Solar

VIDEO. Imagini uimitoare de pe suprafaţa unei comete arată o lume care până acum a fost ascunsă

O eră glaciară recentă a fost declanşată de un incendiu mai devastator decât impactul care a dus la dispariţia dinozaurilor

FOTO. O rocă extraterestră unică ce conţine compuşi care nu se găsesc nicăieri în Sistemul Solar a dus la emiterea unei ipoteze fascinante cu privire la procesele dinaintea formării Soarelui

Ploaia de meteori Orionide, al doilea fenomen astronomic produs de cometa Halley, va avea loc în acest weekend. Cum le puteţi vedea?

Camerele NASA au surprins un obiect unic şi bizar în Sistemul nostru Solar

Astronomii au descoperit un tip rar de exoplanetă care lasă în urmă o dâră de lumină

Cercetătorii au realizat o descoperire fascinantă: materialul organic dintr-o cometă este mai vechi decât Sistemul Solar

Când va veni de fapt sfârşitul lumii? Savanţii oferă un răspuns realist

24 de stele ar putea trimite către Pământ comete distrugătoare

Descoperire remarcabilă a savanţilor la marginea sistemului nostru solar: există de şapte ori mai multe comete decât s-a crezut anterior

Ziua Asteroidului 2017. Care sunt cei mai periculoşi asteroizi care ar putea distruge Pământul?