manta

Misterul originii celui mai faimos diamant din lume a fost DESCIFRAT. A trecut prin mâinile multor monarhi, iar legendele spun că ar fi blestemat

Interiorul Pământului este plin de diamante, dar nu se poate ajunge la ele

De la generarea câmpului magnetic la mişcarea plăcilor tectonice. Nucleul Pământului ne dă viaţă, ne protejează şi ne intrigă

Continentul Antarctica se înalţă, iar motivul este îngrijorător

Lucruri de ştiut despre supercontinentul Pangeea, masa de uscat care a modelat istoria evoluţiei vieţii din ultimii 300 de milioane de ani

Continentul african este divizat de formarea unor noi plăci tectonice. În ruptura  care va diviza Africa o să apară un ocean

Continentul african este divizat de formarea unor noi plăci tectonice. În ruptura care va diviza Africa o să apară un ocean

Un  mineral ce se formează la 700 de kilometri în interiorul Pământului a fost descoperit în premieră

Un mineral ce se formează la 700 de kilometri în interiorul Pământului a fost descoperit în premieră

În adâncurile planetei s-ar putea afla un rezervor gigant cu oxigen. Descoperirea poate explica existenţa unui fenomen geologic misterios

După 17 ani de muncă, trei savanţi olandezi au întocmit ”Atlasul Lumii de Jos”. Ce se află în adâncimile Pământului?

Studiind mantaua Pământului, geologii au făcut o descoperire de proporţii. Unde sunt create componentele esenţiale evoluţiei vieţii

Savanţii au detectat sub crustă un nou strat de plăci tectonice. Descoperirea contrazice o teorie importantă care explică formarea cutremurelor

Descoperire fascinantă în mantaua Pământului. Cât de ridicate sunt de fapt temperaturile?

A fost descoperită o rezervă imensă de carbon topit sub partea de vest a Statelor Unite

O nouă descoperire privind mişcarea plăcilor tectonice ar putea rescrie cărţile de geografie

Mantaua Pământului se răceşte mai repede decât s-a crezut până acum

O mare idee a lui Jules Verne pare să fie adevărată. Cea mai adâncă sursă de apă se află aproape de centrul Pământului

Descoperire fascinantă făcută de o echipă de cercetători în rocile din mantaua Pământului. Deocamdată, nu se cunoaşte originea acestora

După mai bine 60 de ani de încercări, oamenii de ştiinţă vor afla ce se află în mantaua Pământului

Se întâmplă ceva ciudat cu Pământul: Antarctica se înalţă cu o repeziciune neaşteptată!

A fost descoperit un nou continent!

Cum este alcătuit Pământul?